poniedziałek, 10 marca 2014

Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika

Witajcie kochani! Pogoda za oknem coraz bardziej mnie zachwyca. Wspaniale jest budzić się rano i widzieć promienie słońca przenikające przez szybę okna. Dają one ogrom radości oraz zmieniają nastawienie do świata. Aż miło mijać optymistyczne twarze, na których widnieje szczery uśmiech. Człowiek wychodzi na dwór, nabiera świeżego powietrza w płuca, a wraz z nim chęci do działania, realizowania planów i stawiania sobie coraz to wyższych celów. Głębiej zastanawia się nad sensem niektórych spraw. Co do stylizacji.. właściwie zaczęłam od czarnej, skórzanej ramoneski. Nie wiem dlaczego, ale jakoś od razu skojarzyła mi się ona z "motocyklowym stylem", dlatego postanowiłam dopasować do niej legginsy z podobnego materiału i botki na obcasie. W butach od razu się zakochałam. Nie dość, że pięknie się prezentują, to są mega wygodne. Czerwona bluzka stanowiła idealny kontrast wobec całej stylizacji, a złote dodatki ją podkreśliły. W tle możecie zobaczyć przepiękny motocykl, którego specjalnie do wykonania fotografii użyczył nam Mateusz, więc jeszcze raz bardzo mu za to dziękujemy!


kurtka- Goodlookin.pl
spodnie- AreYouFashion
bluzka- SH
biżuteria- Granashop

Napisała: Nicola

19 komentarzy:

  1. Widzę , że sesja udana. Śliczna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. druga fotka mega!
    ja chyba kiedyś poproszę mojego chłopaka żeby mi użyczył motoru do zdj:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. na fb wcześniej dodałaś :o obserwuje się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki macie aparat>?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneski są cudowne! Motor do zdjęć nadaje takiego klimatu, świetnie :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful and beautiful biker girl look ! Lovely face.... all is perfect , I'm a great fan !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog :) naprawdę, wpis w porządku, śliczna jesteś! zapraszam do mnie http://zyciowapustka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia ! ;) Aż chce się oglądać! Jestem tu po raz pierwszy, lecz z największą przyjemnością dodaję do obserwowanych ;) będe tu zaglądać ;) Zapraszam do mnie na DIY ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie!!!! zapraszam do siebie może wspólna obserwacja??http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fotki ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki macie obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  13. I love it whenever people come together and share views. Great site,
    continue the good work!

    Also visit my web-site ... Warframe Platinum Hack

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. :) Bardzo ładna ramoneska! Lubię te z przeszyciami...

    OdpowiedzUsuń