sobota, 23 maja 2015

Szarości w drużynie z bielą

Ostatnio w mojej garderobie królują same jasne barwy. Prawdopodobnie jest to spowodowane wiosennym samopoczuciem, które już od dawna mi towarzyszy. Zmiany pór roku zdecydowanie wpływają na fizjologię człowieka i jego codzienne funkcjonowanie. Zresztą wszyscy jesteśmy tego świadkami. Zauważmy, że jesienią/zimą większość z nas stawia na ciemne, przygaszone, chłodne odcienie, a latem/wiosną jako bazę wybiera jasne, żywe, wyraziste kolory. Barwy świetnie określają nasz stan duchowy. Ludzie kojarzą kolory z różnymi przedmiotami, uczuciami i świętami, np. mówiąc o walentynkach, automatycznie myślą o kolorze czerwonym, Dzień Świętego Patryka kojarzą z odcieniem zieleni, a fiolet nazywają kolorem biskupim. Ludzie, chcący wyglądać szczuplej, wkładają na siebie ciemne barwy, ponieważ myślą, że w takich odcieniach będą wizualnie wyglądać na smuklejszych. Podsumowując.. kolory odgrywają bardzo ważną rolę w naszym życiu! Ludzie według nich (kolorów) wybierają dane artykuły, ponieważ to one wpływają na to, jak dany obiekt się prezentuje. 


buty- CatwalkShoes
bransoletki- Angel Bright
torebka- Paulina Schaedel
słuchawki- Hama
t-shirt, spodnie- Szachownica

Napisała: Nicola

71 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie ubieram się w takie kolory, które odwzorowują mój humor w danym dniu. Na szczęście podczas wiosny i lata króluje u mnie mnóstwo rozmaitych barw. Super stylizacja i jak zwykle piękne zdjęcia. Życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz w tym zestawie :) kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) boskie spodnie i torebka ;) a u mnie nadal czerń, biel i jeans :D jedyny kolor to czasami koszula w kratę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko świetnie dopasowane zdjęcia również piękne, co do posta-czysta prawda :) pozdrawiam i zapraszam :*
    http://glamorous-gyalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie lubiłam żywych kolorów - zawsze pastele i neutralne odcienie. Powiem Ci że to jeden z lepszych zestawów na blogu - pomimo tego typu obuwia (którego nie lubię) i złota podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pasują Ci te kolory, pięknie wyglądasz. Tak zwyczajnie, luźno, a naprawdę fajnie :D
    http://glamorous-gyalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look! bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem oczarowana torebką i spodniami :) Doskonały zestaw :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Za to ja ostatnio ubieram się bardzo zwyczajnie. Ciemne jeansy i jasna góra, to jest coś od niedawna zdecydowanie uwielbiam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie dopasowuję się do panującej pogody lub pory roku, bo od jakiegoś czasu odnalazłam swój styl i noszę to co mi się podoba oraz stawiam na minimalizm. W skrócie, nie daję się omamić panującym tendencjom. Więcej dowiesz się na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look,a te spodnie genialne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się :) Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biały i szary to moje ulubione kolory :)

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi isie podoba@!!!!! SUPER

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze świetna stylizacja, uwielbiam wasz blog :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są świetne, a torebka dobrana jest idealnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty świetne, ale w ogóle wszystko mega mi sie podoba :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja. Ostatnio wybieram szare ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku jak pięknie :) że też wcześniej nie trafiłam na Waszego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Great sporty look and I love those shoes so much!!!

    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  23. te spodnie są czadowe!chcę takie <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna torebeczka! :) fajnie,że reklamujecie ubrania z szachownicy, bo to sklep, na który każdy człowiek może sobie pozwolić :)

    jeśli masz ochotę zapraszam na nowy blog o lumpeksowych łowach :)
    whiteeandblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz <3 świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. torebka jest cudowna <3

    ____________________
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny strój, może trochę rozjaśnić tą ostatnią pochmurną pogodę :)
    śliczne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietna stylizacja! :)

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są świetne. Post też mi się bardzo podoba na pewno tu wrócę :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny zestaw na luzie w ładnych wiosennych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądasz ! Piękne zdjevia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie wyglądasz! Jestem zachwycona całokształtem bloga, jest super! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealnie jest! Spodnie są rewelacyjne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze świetnie tu u Was, jesteście niezawodne!
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili http://www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk/2015/05/sun-is-stronger-by-river-kygo-firestorm.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Print na spodniach jest rewelacyjny, fajnie że wężowe motywy w końcu przebiły się do świata mody i możemy spotkać ich coraz więcej.
    Stylizacja na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialnie!!! cudowna zabawa delikatnymi kolorami!
    Pięknie!!!

    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  37. Zupełnie nie mój styl, ale Ty wyglądasz bardzo świeżo i promiennie :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  38. buty nie w moim guście ale cała reszta mnie zauroczyła!

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny zestaw! Wyglądasz zjawiskowo!

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  40. Inspirujący blog! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowne spodnie, całość bardo mi się podoba :)

    + obserwuję, zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacja:) Jak zawsze piękne zdjęcia, pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  43. widzę, że nie tylko ja zachwyciłam się tymi spodniami :D

    OdpowiedzUsuń
  44. podoba mi się bardzo, a w torbie jestem zakochana :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny zestaw! Spodnie szczególnie wpadły mi w oko!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obie macie swietne stylówki ! :)
    Obie sliczne :*
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie się prezentujesz :) torebka boska :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacja! Masz uroczy uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  50. Great look! I love your shirt, it's amazing :)

    albenpocaspalabras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja od zawsze jestem zakochana w bieli.. nie ma nic piękniejszego jak opalona skóra i jasna sukienka lub koszula :) buziaki dla was

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zakochałam się w spodniach <3
    zapraszam do mnie http://missffashionable.blogspot.com/ , dopiero zaczynam więc za każdą wskazówkę byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej, drogie są rzeczy w tym SH Garderoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej, patrząc na ich jakość, w porównaniu do innych lumpeksów, rzeczy wcale nie są drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. świeny cały look ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo mi się podoba! masz super uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Urocze zdjecia, bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. choruję ostatnio na taką torbę, ale czarną. ♥
    świetne spodnie, podoba mi się całość, idealne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń